01. Du väljer det paket som passar dig

- Är du under 18 år så måste du ha målsmans tillstånd innan du beställer.

02. Maila mig på [email protected]

- Berätta vem du är, vilken bloggadress det gäller (så jag kan skriva upp på listan) och vilket paket du vill beställa.

03. Jag svarar på mailet så fort jag har möjlighet.

- Med mitt svar kommer ett litet formulär som underlättar mitt arbete med designen du beställt.

04. När jag fått ditt svar på formuläret så skriver jag upp dig listan, samt påbörjar din design så fort jag kan.

- Du kan hålla dig uppdaterad genom att kolla listan, länk finns ovanför inlägget.

05. När jag bygger upp din design gör jag det i en testblogg, när den är klar mailar jag dig.

- Du får länken för att kunna godkänna den, är du inte 100% nöjd så ändrar jag tills du är det.

- Har du gett mig fria händer med designen så betyder det att du litar på mig, därav ändrar jag inget om du inte är 100% nöjd.

06. När du är 100% nöjd med din design så är det dags för betalning.

- Betalning sker alltid innan jag sätter in designen på din blogg.

- Betalning sker antingen via kontoöverföring till mitt konto, via Swish eller via post. (Jag mailar kontouppgifter/adress.)

 


 
HEADER - 70 kr - Vad som ingår kan du läsa om nedan
ENKEL DESIGN - 90 kr - Vad som ingår kan du läsa om nedan
AVANCERAD DESIGN - 120 kr - Vad som ingår kan du läsa om nedan
 AVANCERAD DESIGN DELUXE - 170 kr - Vad som ingår kan du läsa om nedan

 

Kan göras till alla bloggportaler

- valfria bilder, upp till 8 stycken.
- valfria mått, som bredast 1000px
- valfri text, och placering av text
- valfri färg på text
- bakgrundsfärg som passar med bilder och design, eller transparent.


Anpassad till personlig/novell bloggar

- Enkel header, efter önskemål
- Hel bakgrundsfärg
- Färgtema till header, inlägg och meny
- Enkel meny
- Profil bild och presentation
- Uppdelade inlägg och meny
- Du kan även ge mig fria händer, med kravet att du berättar lite kort om din blogg


Anpassad till avancerade novell/fansite designer 

- Mer avancerad header, 1000px eller större.
- Hel bakgrund eller bakgrundsfärg
- Meny efter önskemål
- Unika ikoner, facebook, twitter, mail etc
- Uppdelade inlägg och meny
- Dropdown meny
- Footer, placerad i bloggens fot/längst ner
- Unika typsnitt från Dafont.com och Google Web Fonts
- Matchande skyltar/signaturer
- Bildlänkar i menyn
- Gif-bilder i menyn
- Translate i menyn

- Du kan även ge mig fria händer, med kravet att du berättar lite kort om din blogg


Anpassad till fansite-designer, men även mer avancerade novell-designer 

- Mer avancerad header, 1000px eller större.
- Hel bakgrund eller bakgrundsfärg
- Wrapper, färg eller genomskinlig
- Meny efter önskemål
- Unika ikoner, facebook, twitter, mail etc
- Uppdelade inlägg och meny
- Dropdown meny
- Footer, placerad i bloggens fot/längst ner
- Unika typsnitt från Dafont.com och Google Web Fonts
- Matchande skyltar/signaturer
- Bildlänkar i menyn
- Gif-bilder i menyn
+ Bildspel i menyn
+ Slideshow i headern max 10 bilder
+ Gif-bilder inbäddat/i headern 1-2 st
+ Bildlänkar i headern
+ Större header, wallpaper, etc
+ Translate knapp i headern, 1-3 språk
+ Skuggade inlägg

+ Slide out meny

+Slide down meny

+ Dubbla menyer

+ Länkar med effekter i headern

- Du kan även ge mig fria händer, med kravet att du berättar lite kort om din blogg


 

Vid ett samarbete med mig har jag enbart krav, och regler.

- du ska ha 100+ besöker/dag, alltså minst 100 besökare/dag
- ha en aktiv blogg med seriösa bloggägare
- jag blir din webmaster, och sköter allt som har med designen att göra

- du har förtur när det gäller ändringar av designen
- du kan ge mig helt fria händer när det kommer till designen, eller ge önskemål på hur du vill ha den
- jag har när som helst tillgång till din blogg, dvs jag har rätt till inloggningsuppgifter.

- jag har även rätt att publicera inlägg på bloggen, det kommer dock bara att ha med designen att göra.
- jag förväntar mig att du informerar mig samt avslutar samarbetet om du vill be någon annan göra din design
- jag förväntar mig även att du informerar mig om du vill ta bort din blogg
- vid ett samarbete så är designen gratis, därför håller jag hårt på reglerna.

- skulle dessa regler och krav inte hållas kontaktar jag dig och samarbetet avslutas

 

Det är copyright på alla designer, du får under inga omständigheter ta bort 'Design & Layout'-rutan, sälja vidare designen eller säga att det är du själv som har gjort den.


 

Lite saker du bör veta:

- Räkna inte med att det går super fort. Det tar tid att skapa en design så som du vill ha den.

- Jag är mänsklig och har ett privatliv också. Design är en hobby, så mitt arbete går före.

- Jag bygger upp designen i Google Chrome, så andra webbläsare kan få desigen att se konstig ut.

- Jag kan mycket men inte allt. Jag lär mig saker hela tiden. Och gör så gott jag kan.

- Du får aldrig ta bort länken som går till min blogg, i grunden så är det jag som har gjort designen, och jag har kämpat med koder och bilder. Du får självklart ändra designen själv, men då ska en länk till mig finnas kvar, eftersom att koderna fortfarande är mina. Och du får abslout inte sälja vidare designen.

- Vill du ha din design fortare? Då kan du lägga till en liten avgift (20 kr) i beställningen för att hamna först i kön.


Tack för att du tittade in :)


Skrivet av: Anonym.

Bara en fråga: om man inte blir nöjd med den du gör då? (Alltså, förlåt, låter aselakt, klart man tycker om den, men bara OM man inte gör det) Gör du typ en ny/ändrar den då lr? Haha tvungen att fråga.

Svar: Du behöver inte vara anonym :) Det är lättare för mig att svara om du lämnar en url eller en mail :)Jo det är ju så att jag gör designen i en test-blogg, när jag är klar så skickar jag länken till den som ska ha designen, och den personen får i sin tur godkänna den, och är man inte helt nöjd och vill ändra något så säger man vad man vill ändra, då ändrar jag, det är ju kunden som ska vara nöjd :) Jag förstår självklart att du frågar :)
Mikaela Juhlén - miickzzdesigner.blogg.se

DATUM: 2012-11-10 | TID: 09:54:56 |


Skrivet av: Petronella Gustavsson ♔

Bara en fråga, har du liksom kodat dina kodmallar från grunden själv eller har du tagit några andra och sedan gjort om dom? :)

Svar: Från början så har jag kodat dem från grunden, men varje design är unik, så vissa koder är samma men med förändringar :)
Mikaela Juhlén - miickzzdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-01-02 | TID: 22:30:19 |


Skrivet av: Petronella Gustavsson ♔

Var hittade du så att man kunde koda från grunden? Har försökt men det finns verkligen inte någonstans! Vill kunna göra en kod från grunden, för just nu kan jag bara använda färdiga koder och det är rätt tråkigt för de är inte mina :/

Svar: Alltså jag valde fashion som redan finns i blogg.se, och så byggde jag upp från den med tiden jag lärde mig allt. Så fashion är lättare att förstå. :) Börja med den och så kan du alltid söka på förklaringar till alla koder om du inte förstår dem :)
Mikaela Juhlén - miickzzdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-01-06 | TID: 22:07:04 |


Skrivet av: maria

Hej hej, jag är bara 13 år och jag har en novell blogg, men jag vill inte betala, så jag undrar om vi kan samarbeta?
Jag har inte 100 besökare men när jag skriv så brukar jag ha rätt så mycket ( enligt mig iallafall) men kommentera gärna min blogg eller skicka ett mail, men jag jollar inte min email så mycket, bara ibland :)

DATUM: 2013-01-17 | TID: 21:53:56 | HEMSIDA: http://storyswithonedirection.blogg.se


Skrivet av: Olivia

Hej, jag undrar bara om du gör designer till personliga bloggar också eller bara till fansites/noveller?

Ps. Embla mailar från min mailadress om sin design, om du undrar varför det är samma ;)

/Olivia.

Svar: Hej! Jag gör designer till alla sorters bloggar, bara det att det har varit mest fansites och novellbloggar :) Jag har väl gjort 6-7 designer till personliga bloggar, inklusive min egna personliga :)
Mikaela Juhlén - miickzzdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-01-26 | TID: 22:48:52 | HEMSIDA: http://www.afyrapappret.blogg.se


Skrivet av: Saga

Hej! Jag har en novellblogg och har ingen bra design. Så jag undrar hur betalningen funkar? Jag vill veta hur allt fungerar innan jag ger mig inpå något.

DATUM: 2013-02-06 | TID: 12:15:41 | HEMSIDA: http://onedplanet.blogg.se


Skrivet av: Swaggiebieber

Kan du snälla maila mig på [email protected] och skriva vilka koder man ska lägga för att få runda hörn i menyn, Har sökt på internet, har försökt allting för att hitta hur man gör så de är bilder istället för CSS sak, Skulle vara grymt tacksam om du berättar lite kort fattat hur man gör, Är lättlärd <3 kram

DATUM: 2013-02-07 | TID: 20:09:25 | HEMSIDA: http://Swaggiebieber.blogg.se/


Skrivet av: Anonym

Hej, jag undrar hur du menar med betalning via "post i brev" haha... ska jag bara ta pengarna, lägga de i ett kuvert och skicka det till dig?
Känns riktigt dum att fråga men haha...

Svar: Hej!Ja men ungefär, när personen som har beställt designen har sett designen och är nöjd, och därmed har godkänt den, så frågar jag vilken betalningsmetod personen har valt, och har personen valt via post så skickar jag med min adress och när jag har fått hem pengarna så sätter jag in designen till personen. :) Det är många som har valt den betalningsmetoden och det har funkat jätte bra :)
Mikaela Juhlén - miickzzdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-03-21 | TID: 11:18:11 |


Skrivet av: Anna

Har mailat dig! :)

DATUM: 2013-03-21 | TID: 13:28:06 |


Skrivet av: Maja

Hej! Jag skulle jättegärna vilja samarbeta med dej! :) Jag har nyss skaffat bloggen åh ska börja skriva en ny novell! Jag har skrivit en annan novell förut på en sida på fb som heter Belieber nu, Belieber föralltid åh där har vi ungefär 450 gillningar på sidan åh de är många som gillat min förra novell! Jag jag vill jättegärna samarbeta! :D

Kram

DATUM: 2013-04-15 | TID: 21:39:23 | HEMSIDA: http://justinsmileforever.blogg.se


Skrivet av: Maja

Såg att du kommenterat min blogg men då vet jag! :) Men vilket program använder du när du gör dina bilder? :)

DATUM: 2013-04-16 | TID: 15:09:32 | HEMSIDA: http://justinsmileforever.blogg.se


Skrivet av: Ebba

Hej, jag bara undrar, jag vill beställa och jag undrar om du kan göra på bloggplatsen.se också?

Vart gör du alla dina bilder och sånt?

kram

DATUM: 2013-05-25 | TID: 10:03:37 |


Skrivet av: Selin

Har du fullt upp med samarbete för jag kan inget om bloggande nästan.
Och vill helst ha en partner om kan hjälpa mig och skriva inlägg ofta och sånt.
Jag har en rätt så bra handling men är det full upp ? :\

Svar: Svar: Ingen url då blir det svar så här :) Jag har fullt bland mina samarbeten. :)
Mikaela Juhlén - miickzzdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-06-02 | TID: 00:07:07 |


Skrivet av: Amalia

Hej!
Jag är intresserad av ett samarbete sen när du inte är full. Men jag undrar när du säger att man bör, måste man ha eller ska man bara helst ha det men det är inget krav?

DATUM: 2013-06-16 | TID: 01:16:39 | HEMSIDA: http://vampirediariesweden.blogg.se


Skrivet av: Alexandra

åh, gud vad synd!!! Jag har haft runt 107 besökare varje dag tills några dagar sedan. Nu har jag 85-91 besökare istället. Jag som har längtat efter att jag kunnat bli en av dina samarbeten, och nu när man kan bli det visar det sig att ingen vill läsa min blogg längre. ledsen.

DATUM: 2013-07-25 | TID: 17:19:12 | HEMSIDA: http://jdbstorys.blogg.se


Skrivet av: Biebsdrew

Hej, jag skulle gärna vilja samarbeta med dig :D

Svar: Har svarat på mailet :)
Mikaela Juhlén - miickzzdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-08-04 | TID: 21:14:32 | HEMSIDA: http://biebsdrew.blogg.se


Skrivet av: Maja

Finns de ingen chans alls att kunna sammarbeta med dig just nu? :)

Svar: Tyvärr inte just nu, då jag har fullt bland mina samarbeten, :)
Mikaela Juhlén - miickzzdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-08-14 | TID: 11:29:20 |


Skrivet av: Biebsnovel

Har mailat dig

DATUM: 2013-12-21 | TID: 11:03:46 | HEMSIDA: http://biebsnovel.blogg.se


Skrivet av: Sarah

Jag har mailat dig

DATUM: 2014-01-08 | TID: 13:23:15 | HEMSIDA: http://mybiebslovestorys.blogg.se


Skrivet av: Sarah

Jag har mailat dig!

DATUM: 2014-01-11 | TID: 22:08:14 | HEMSIDA: http://mybiebslovestorys.blogg.se


Skrivet av: Ebba

Hej! Det står att du inte tar emot fler beställningar just nu, varför inte?? Och när börjar du ta beställningar igen?:)

Svar: Hej! Dels är det för att jag jobbar mycket och har inte alltid tid att sitta vid datorn, och dels nu för att det har hänt lite personliga saker inom familjen, jag börjar ta emot igen när jag gjort klart de som är på listan och känner att jag har orken till det. Hoppas att du förstår. / M
Mikaela Juhlén - miickzzdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-06-05 | TID: 13:05:46 |


Skrivet av: Ebba

Okej, jag förstår och hoppas allt blir bättre!! Tack för svaret och ta den tid du behöver.

DATUM: 2014-06-08 | TID: 20:09:50 |


Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback